Általános szerződési feltételek a Nonstop Taxi Miskolc Kft. szerződéses partnerei által a Nonstop Taxi védjegye alatt végzett

SZEMÉLYTAXI-SZOLGÁLTATÁSRA

1. Az általános szerződési feltételek hatálya

1.1 A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Nonstop Taxi Miskolc Kft. (3524 Miskolc, Klapka György út 42. Cg. 05 09 004029, tel.: (46) 555-555, honlap: www.nonstoptaxi.hu e-mail cím: info@nonstoptaxi.hu – a továbbiakban: Nonstop Taxi) mint önálló diszpécserszolgálat (személytaxi-szolgáltatást közvetítő és szervező szolgálat) által szervezett, vele szerződéses kapcsolatban álló, személytaxi-szolgáltatást végző vállalkozások (a továbbiakban: szolgáltató) által nyújtott személytaxi-szolgáltatásra (a továbbiakban: szolgáltatás) vonatkoznak.

1.2 A szolgáltatás igénybe vevője (a továbbiakban: utas) a szolgáltatás megrendelésével, igénybevételével fogadja el az ÁSZF-et, amely – előzetes megismerhetősége érdekében – a Szolgáltató honlapján (www.nonstoptaxi.hu) folyamatosan közzétételre kerül.

1.3 A Nonstop Taxi kijelenti, hogy az ÁSZF a jogszabályi előírásokon, illetve a személytaxi szolgáltatáshoz szokásosan, az utasközönség által az elmúlt években megszokott feltételeken túl az utasokra nézve hátrányos vagy szokatlan feltéteket nem tartalmaz.

1.4 Abban az esetben, ha a szolgáltatást a maga vagy más részére igénybe venni kívánó természetes vagy jogi személy a szolgáltatás tekintetében a Nonstop Taxival külön írásbeli szerződést (a továbbiakban: külön szerződés) köt, az ÁSZF rendelkezései csak a külön szerződésben eltérően nem szabályozott kérdésekben irányadóak.

1.5 Abban az esetben, ha az utas egyes, a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott lehetőségeket (így különösen az előre fizetett) vesz igénybe, az ÁSZF rendelkezései a külön szabályozott lehetőségre vonatkozó szabályokkal együtt irányadóak.

2. A szolgáltatás

2.1 A szolgáltatás személytaxi-szolgáltatás, amely alapján a szolgáltató az utast (utasokat), valamint annak poggyászát az ÁSZF rendelkezései szerint az utas(ok) igénye szerinti helyre elszállítja.

2.2 A szolgáltató a szolgáltatást csak az engedélye szerinti működési területen (Borsod – Abaúj – Zemplén megye) kezdheti meg, ezen felül az általa szállított utast a működési területen kívülről visszaszállíthatja, továbbá a működési területen kívül utast csak írásbeli előrendelés alapján, a működési területen levő úti céllal vehet fel.

2.3 A Nonstop Taxi – tekintettel arra, hogy a szolgáltatást a szolgáltató teljesíti – a szolgáltatásért nem felelős, vállalja ugyanakkor, hogy a szolgáltatás teljesítésével kapcsolatos problémák és panaszok esetén az ügyet haladéktalanul kivizsgálja, és indokolt esetben szankcionálja, illetőleg közreműködik abban, hogy a szolgáltatás igénybe vevője megfelelő jóvátételhez juthasson.

2.4 A szolgáltatót a szolgáltatásra – az alábbi (a)–(d) alpontban meghatározott kivétellel – szerződéskötési kötelezettség terheli.

(a) Nem köteles elvállalni az utas szállítását a szolgáltató vagy képviseletében a személytaxi vezetője, ha azt a telephelye helységének közigazgatási határától számított 30 km-t meghaladó távolságra rendelik meg.

(b) A szolgáltató vagy képviseletében a személytaxi vezetője a személyszállítást megtagadhatja, vagy az utast a személyszállításból kizárhatja, ha az utas

(i) ittas vagy bódult állapotban van, vagy botrányosan viselkedik,

(ii) magatartásával a közlekedés biztonságát, saját vagy utastársai testi épségét, egészségét, a

személytaxinak vagy berendezéseinek az épségét sérti, vagy veszélyezteti, vagy

(iii) ruházatával, poggyászával, vagy más módon a járművet beszennyezheti.

(c) A magatehetetlen vagy a szolgáltatás igénybevételére kísérő nélkül nem képes személy, valamint a hat éven aluli kiskorú személy, kísérő nélküli szállítását a szolgáltató vagy képviseletében a személytaxi vezetője megtagadhatja.

(d) A szolgáltató megtagadhatja a szolgáltatás teljesítését, ha azt a jogszabály alapján az ÁSZF kifejezetten lehetővé teszi.

3. A szolgáltatás igénybevétele

3.1 A szolgáltatást az utas

(a) a Nonstop Taxi vagy a szolgáltatótól telefonon, mobiltelefonos alkalmazás segítségével, telefaxon, e-mailben vagy online történő előzetes megrendeléssel (a továbbiakban: megrendelés), amely azonnali, avagy az utas által előre meghatározott időpontban kezdődő szolgáltatásra vonatkozó megrendelés (ez utóbbi a továbbiakban: előrendelés) lehet;

(b) a taxiállomáson (droszton) várakozó személytaxiba utazási céllal történő beszállással,

(c) a szabad jelzéssel közlekedő személytaxi megállításával vagy szabad jelzéssel várakozó

személytaxiba történő beszállással, vagy

(d) a személytaxi vezetőjével szóban kötött megállapodás útján veheti igénybe.

3.1.1. Előrendelés

a Nonstop Taxi, mint szolgáltató, csak korlátozott számban tud előrendelést felvenni. Ennek a mennyiségnek a meghatározása a diszpécserek feladata a fuvarok mennyisége és a rendelkezésre álló autók száma alapján.

3.2 A szolgáltatásra a szerződés

(a) az előzetes megrendelés elfogadásával,

(b) az utasnak – feltéve, hogy a személytaxi vezetője a fenti 2.4 pont alapján nem tagadja meg a személyszállítást – a taxiállomáson várakozó, vagy a szabad jelzéssel közlekedő személytaxiba utazási szándékkal történő beszállásával, vagy

(c) az utas és a személytaxi vezetője közötti megállapodás megkötésével jön létre.

3.3 A fenti 3.1 pont szerinti azonnali megrendelés esetén a Nonstop Taxi – ha a kiállási cím Miskolc belterületén van – rendszerint 3-15 percen belüli kiállást vállal, azzal, hogy rendkívüli esetekben (sztrájk, közlekedési akadályok, szélsőséges időjárási helyzet) a kiállási idő ettől eltérhet.

Vis maior (pl. tömegközlekedési sztrájk, természeti csapás vagy emberi tevékenység során előállt vészhelyzet) esetében a Nonstop Taxi vagy a szolgáltató a szerződésben foglaltak teljesítésére nem vagy csak korlátozottan képes, s ezen esetekre felelősséggel nem tartozik.

4. A szolgáltatás teljesítése

4.1 Kapcsolatfelvétel az utassal

Megrendelés esetén a rendelési címre való megérkezést követően a szolgáltató a rendelkezésre álló információk alapján minden ésszerűen elvárható intézkedést elkövet az utassal való kapcsolatfelvétel érdekében (kapucsengő, kaputelefon, porta, recepció). Amennyiben a Gépjárművezető az Utassal nem tudott kapcsolatot létesíteni, a Gépjárművezetőt megilleti a reklamálás joga.

4.2 Az utasok jogai, a személytaxi vezetőjének kötelezettségei az utassal szemben

4.2.1 Az utas jogosult

(a) tiszta, jó állapotban lévő, valamennyi szükséges engedéllyel rendelkező, biztonságos személytaxiban utazni;

(b) udvarias, valamennyi közlekedési szabályt betartó sofőrrel utazni;

(c) nyugodt, csendes, rádióforgalmazástól, rádióhallgatástól, dudaszótól, a járművezető általi mobiltelefon-használattól mentes utazáshoz;

(d) dohányfüst-mentes utazáshoz;

(e) önállóan, a személytaxi más utassal való megosztása nélküli utazásra, kivéve, ha az utas máshogy rendelkezik;

(f) olyan gépkocsi vezetővel közlekedni, aki rendelkezik személytaxis szolgáltatói képesítéssel, és azonosító lapja a műszerfalon, jól látható helyen van elhelyezve;

(g) minden esetben a hitelesített taxaméter által generált viteldíjat kell fizetnie (5. fejezet), és arról bizonylatot kapnia;

(h) igénye szerint légkondicionálásra vagy fűtésre;

(i) bankkártyával felár nélkül történő fizetésre;

(j) működő biztonsági öv használatára, amely minden utas számára ajánlott;

(k) vakvezető kutya szállítására.

4.2.2 A személytaxi vezetője köteles az utassal szemben minden körülmények között udvarias, segítőkész magatartást tanúsítani.

4.2.3 A személytaxi vezetője köteles az utasnak segítséget nyújtani be- és kiszállásnál. Amennyiben a címre érkezést követően a körülmények megengedik, a személytaxi vezetője lehetőség szerint várja az utast a személytaxi mellett, hogy számára a beszállást a személytaxi ajtajának kinyitásával megkönnyítse, illetve a csomagokat szükség szerint a csomagtartóban elhelyezze. Mozgásában korlátozott, vagy nehezen mozgó utas esetén (pl. mankót használ, kerekesszékkel közlekedik, vak vagy gyengén lát, idős) a személytaxi vezetője a körülményektől függetlenül köteles a ki-, és beszálláshoz, valamint a kényelmes utazáshoz szükséges segítséget nyújtani (pl. ülésbeállítás).

4.2.4 A személytaxi vezetője a szolgáltatás megkezdése előtt köteles az úti cél ismeretében az útvonalat az utassal egyeztetni. Az egyeztetés során a személytaxi vezetője köteles felhívni az utas figyelmét az ismerete szerint fennálló forgalmi akadályokra. Amennyiben az utas a személytaxi vezetőjére bízza az útvonal megtervezését, abban az esetben a személytaxi vezetője köteles a legrövidebb útvonalat választani; ettől eltérni kizárólag az utas beleegyezésével lehet. A személytaxi vezetője csak az utassal történő útvonal egyeztetést követően indulhat el. Amennyiben a személytaxi vezetője nyelvi vagy más ok miatt az utassal nem tud útvonalat egyeztetni, köteles a legrövidebb útvonalat választani. A személytaxi vezetője ugyanakkor nem köteles olyan útvonalon fuvart teljesíteni, ahol az út nem rendelkezik szilárd burkolattal vagy amely útvonal  a Gépjármű épségét veszélyeztetheti.

4.2.5 A személytaxi vezetője az utassal bizalmaskodó beszélgetést nem kezdeményezhet, illetve a beszélgetést nem erőltetheti. Amennyiben az Utas kezdeményez beszélgetést a személytaxi vezetője, abban az esetben a személytaxi vezetője köteles a társalgást udvarias hangnemben, az Utas hangulatához mérten folytatni.

A személytaxi vezetője politikai tartalmú, alkotmányos, személyiségi jogok körébe tartozó (pl. faji, vallási, kisebbségi kérdések) beszélgetést nem kezdeményezhet, az ilyen irányú kérdésekre nem köteles válaszolni. Az esetleges beszélgetés során a személytaxi vezetője az utas magánügyeivel (ideértve a jövedelmi, vagyoni viszonyokat is), magánéletével kapcsolatos kérdést nem tehet fel, továbbá nem hozhat az utas tudomására olyan információt, amely annak magánéletét, magánügyeit érinti, vagy érintheti. A személytaxi vezetője a diszkréció szabályait köteles betartani.

A személytaxi vezetője a saját magánéletére, magánügyeire vonatkozó kérdésekre nem köteles válaszolni, az e körben történő közlések saját döntésétől függenek. A személytaxi vezetője az utast nem terhelheti saját magánéleti, jövedelmi vagy egyéb problémáival. A személytaxi vezetője szexuális/erotikus tartalmú megjegyzéseket az utasra nem tehet, szexuális kapcsolat létesítését nem ajánlhatja fel, az utas kinézetére vonatkozóan az udvariasság határain belül kizárólag pozitív véleményt nyilváníthat.

4.2.6 A személytaxi vezetője a tudomására jutott üzleti vagy magántitkot köteles megőrizni tekintet nélkül arra, hogy az közvetlen közlés útján, vagy közvetett módon (pl. telefonbeszélgetés vagy az utasok közötti beszélgetés) jutott a tudomására.

4.2.7 A személytaxi vezetője műsorszóró rádiót, magnót, CD-t kizárólag az utas előzetes hozzájárulásával hallgathat, televíziót az Utas előzetes hozzájárulásával sem hallgathat/nézhet. Ha az utas kéri, a rádió, magnó, CD működtetését meg kell szüntetni. Rádiózás esetén – amennyiben ennek technikai feltételi fennállnak, és az utas igényli – a személytaxi vezetője köteles az utas által kért rádióadóra váltani.

4.2.8 A személytaxi vezetője a lehetőségekhez képest kötelezett a személytaxi belső hőmérsékletének megfelelő szabályozására; az ablakot lehúzni, felhúzni, a fűtést és a klímaberendezést szabályozni csak az utas kérése vagy beleegyezése esetén lehet.

4.2.9 A személytaxi vezetője csak különösen fontos helyzetekben használhat mobiltelefont. Hívás fogadását az utas jelenlétében minden esetben a lehető legrövidebb időn belül be kell fejezni.

4.2.10 A személytaxiban a dohányzás a jogszabály erejénél fogva tilos.

4.3 Poggyász- és előállat szállítása

4.3.1 Az utas olyan méretű poggyászt vihet magával, amelyet a csomagtérben vagy az üres ülésen el lehet helyezni. Az utasnak az utastérbe magával vitt poggyászáért és értéktárgyaiért a szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

4.3.2 Poggyászként nem szállítható olyan tárgy amely

(a) méreténél vagy súlyánál fogva a járművön erre kijelölt helyen nem helyezhető el,

(b) a személytaxi vezetője, az utas vagy a többi utas egészségében, testi épségében, ruházatában, kézipoggyászában kárt okozhat, vagy

(c) a járművet megrongálhatja vagy beszennyezheti.

A szolgáltató vagy a személytaxi vezetője megtagadhatja olyan poggyász szállítását, amely a

személytaxit, más utasok ruházatát vagy az utasok poggyászát beszennyezheti, illetve a biztonságos közlekedést zavarja.

4.3.3 Élőállat-szállítására vonatkozóan a 4.3.2 pont rendelkezései irányadóak, azzal, hogy az élőállat szállítása az alábbi 4.4 pont szerinti különleges igénynek minősül.

4.3.4 Amennyiben a személytaxi vezetője a személytaxiban bármilyen értéktárgyat talál, azt haladéktalanul jelezni a Nonstop Taxinak, amely a talált értéktárgyakról nyilvántartást vezet. A talált értéktárgyak megőrzése a személytaxi vezetőjének kötelezettsége. Amennyiben az utas személye és elérhetősége ismert, úgy a Nonstop Taxi haladéktalanul értesíti arról, hogy az értéktárgyat a személytaxiban hagyta, és tájékoztatja az értéktárgy átvételének lehetőségeiről.

4.3.5 A szállítások között a Szolgáltató nem köteles minden alkalommal az autót átvizsgálni, így a meg nem talált, de vélhetően az autóban hagyott értéktárgyakért felelősséggel sem a Szolgáltató, sem a Nonstop Taxi nem tartozik.

4.4 Különleges igények

4.4.1 Nonstop Taxi szervezésével működő szolgáltatók valamennyi, a jogszabályban előírt feltételnek meg kell, hogy feleljenek, ugyanakkor a szolgáltatásban részt vevők személytaxik és a szolgáltatók eltérő adottságaira is figyelemmel a jelen ÁSZF alapján az utasok személytaxi-szolgáltatásra vonatkozó különleges igényeinek kielégítése nem feltétlenül biztosítható.

E körben különleges igénynek minősül például:

– élőállat szállítása,

– kerekesszék szállítása,

– gyermekülés,

– extra méretű poggyász (sífelszerelés, kerékpár, stb.) szállítása.

– a közúthálózaton kívül eső területekre történő szállítás (telkes fuvar)

– nagyobb méretű autó (5 illetve 6 utas szállítására alkalmas)

– vontatás

4.4.2 A személytaxi-szolgáltatásra vonatkozó különleges igény díjmentesen kerül teljesítésre, azonban javasolt ilyen esetekben a megrendelés Nonstop Taxinál történő kezdeményezése, annak érdekében, hogy a szolgáltatásra az azt vállaló és teljesíteni képes szolgáltató kerüljön kiválasztásra.

4.4.3 A személytaxi-szolgáltatás körébe nem tartozó igények (így különösen kísérés, csomag kézi szállítása, repülőtéri táblázás, ügyintézési feladat, beszerzés, stb.) nem tartoznak az ÁSZF hatálya alá, arra vonatkozóan a jogszabályi keretek között esetén a szolgáltatóval vagy a Nonstop Taxival kötött külön megállapodás esetén lehet mód.

4.5 A személytaxiban az utas által okozott károk (szennyezés, rongálás)

4.5.1 A személytaxi megrongálása, az utastér maradandó beszennyezése, illetve egyéb károkozás esetén a szolgáltató jogosult az utas részéről az általa okozott károk megtéríttetésére, a követelés érvényesítésével kapcsolatos minden kiadás, költség az utast terheli.

4.5.2 Amennyiben a káreseménnyel kapcsolatosan a szolgáltató és az utas nem tudnak megállapodni, a szolgáltató köteles a Nonstop Taxit tájékoztatni, annak érdekében, hogy a Nonstop Taxi megbízottja a helyszínre érkezzen, és a káreseményről jegyzőkönyvet vegyenek fel, amelyet az utas is aláír.

Amennyiben a jegyzőkönyv aláírását az utas megtagadja, ennek a tényét, valamint okát a Nonstop Taxi megbízottja a jegyzőkönyvben köteles feltüntetni, továbbá szükség esetén rendőr intézkedését kérni.

5. A szolgáltatás ellenértéke

5.1 Az ÁSZF alapján végzett személytaxi-szolgáltatás ellenértéke a viteldíj.

A viteldíjat a viteldíjmérő készülék (a továbbiakban: taxaméter) a következő elemekből képezi:

(a) alapdíj: a szolgáltatás igénybevételének megkezdésekor felszámítható díj;

(b) távolsággal arányos egységdíj: a taxaméter által a megtett út alapján felszámítható díj

(mértékegysége: forint/kilométer);

(c) idővel arányos egységdíj: a szolgáltatás közben a taxaméter által az eltelt idővel arányosan felszámítható díj (mértékegysége: forint/perc).

A fizetendő viteldíjat a taxaméter az alapdíjból, a távolsággal arányos díjból és az idővel arányos díjból

– a határsebesség figyelembevétele mellett – képezi. A határsebesség az a sebességérték, amelynél nagyobb sebességgel haladó személytaxi taxamétere a távolsággal arányos díjnövekményt, e sebességérték alatt pedig az idővel arányos díj növekedését rögzíti, az idővel arányos egységdíj 15km/óra határsebesség érték alatt kerül alkalmazásra.

5.2 A viteldíj mértéke a következő (a díjtételek az általános forgalmi adót tartalmazzák):

Alapdíj (Ft) Távolsággal arányos egységdíj (Ft/km) Idővel arányos egységdíj (Ft/perc)

900,- 390,- 90,-

A Miskolc közigazgatási területén kívül megkezdett és a közigazgatási határon kívülre irányuló, de Miskolc közigazgatási területét nem érintő személytaxi-szolgáltatás teljesítése esetén a Miskolc közigazgatási határától a szolgáltató a fenti viteldíjat alkalmazhatja a szállítás befejezéséig.

5.3 A fizetendő viteldíj képzése

(a) az utas személytaxiba történő beszállását követően a taxaméter elindításával kezdődik meg és az utas által kért végcélra való megérkezéskor a taxaméter leállításával fejeződik be.

(a.1.) az előzetesen kialkudott és utas által elfogadott viteldíj esetén a taxaméter használata nem kötelező.

(a.2) az utas normál rendelés esetén a rendelés időpontjától eltelt 10-12 percen belül nem kezdi meg az utazást, akkor a szolgáltató jogosult a taxamétert elindítani és várakozási időt felszámolni.

(a.3) a diszpécserek csak hozzávetőleges viteldíj kalkulációt tudnak csak készíteni, ezért a számított összegtől a tényleges viteldíj eltérhet, kivéve az (a.1.) pontban leírtak alapján a kialkudott viteldíj.(b) előrendelés vagy megrendelés esetén, a fizetendő viteldíj képzése az utas és a Nonstop Taxi által előzetesen meghatározott időpontban kezdődik meg, ha a személytaxi az előzetesen meghatározott időpontban az előrendelés vagy a megrendelés címén tartózkodik.

(b.1) az utas előrendelés esetén az általa meghatározott időpontban nem kezdi meg az utazást, akkor a szolgáltató a meghatározott időponthoz képest 5 perc eltelte után jogosult a taxamétert elindítani és várakozási időt felszámolni.

5.4 Mivel a szolgáltatást a Nonstop Taxival szerződésben álló szolgáltató teljesíti a saját nevében és javára,a viteldíj is a szolgáltatót illeti, ő a számla (nyugta) kiállítója és annak jogosultja is. A Nonstop Taxi a fuvarközvetítésért az utastól díjazásra nem jogosult.

5.5 A viteldíj a szolgáltatás teljesítésével egyidejűleg esedékes. A viteldíjat az utas készpénzben vagy (többlet díj nélkül) bankkártyával, magyar forintban köteles kiegyenlíteni.

5.5.a. A személyszállítást végző személytaxi vezetőjének jogában áll a viteldíj becsült végösszegéből előleget kérni, vagy a viteldíj teljes összegének a kifizetését előre kérni. Amennyiben a kért előleg kifizetése nem történt meg, a személytaxi vezetője a személyszállítási szerződéstől egyoldalúan elállhat.  Más fizetési megoldások alkalmazására külön szerződés vagy az ÁSZF 1.5 pontjában írt lehetőség igénybevétele esetén van mód.

5.6 Rendeléstől elállás

Az utasnak jogában áll a rendeléstől elállni.

Az elállási szándékát minden esetben jeleznie kell a Nonstop Taxi felé.

Akkor ha Miskolc közigazgatási határán kívülre történt rendelés és az utas az elállási szándékát késedelmesen, illetve a Szolgáltatóval a helyszínen közli, minden esetben kiállási díjat kell fizetnie, ami magában foglalja a Miskolc közigazgatási határától a rendelés helyéig megtett távolságot.

6. Egyéb rendelkezések

6.1 Az ÁSZF rendelkezéseivel érintett jogviszonyra alapvetően az alábbi jogszabályok rendelkezései irányadóak:

(a) a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény,

(b) a Kormány 176/2015. (VII. 7.) Korm. rendelete a személygépkocsival díj ellenében végzett közúti

személyszállításról,

(c) a 31/2013. (IV. 18.) Főv. Kgy. rendelet a személytaxival végzett személyszállítási szolgáltatás és a

személytaxi-szolgáltatást közvetítő és szervező szolgálat működtetésének feltételeiről, a taxiállomások létesítésének és igénybevételének rendjéről és a személytaxi-szolgáltatás hatósági áráról.

6.2 Az utas a szolgáltatással kapcsolatosan a következő helyeken tehet panaszt vagy bejelentést:

(a) Nonstop Taxi Miskolc Kft.

Cím: 3524 Miskolc, Klapka György út 42

Telefon: Diszpécserközpont: a hét minden napján, 0-24 órában: +36 46  555 555

Ügyfélszolgálat: munkanapokon 8-16 óra között: +36 46 555 555

E-mail: diszpecser@nonstoptaxi.hu

A Nonstop Taxi kiemeltnek tartja szolgáltatásai magas minőségét, erre tekintettel kiterjedt minőségbiztosítási rendszert üzemeltet, továbbá a szolgáltatókkal kötött szerződések alapján etikai bizottság gondoskodik az ÁSZF, valamint a szakmai és etikai szabályok betartásáról.

A fent írt csatornákon a Nonstop Taxi szívesen fogadja egyéb észrevételeiket és javaslataikat is.

Panaszaival az alábbi hatóságokhoz fordulhat

(b) Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal Hatósági Fogyasztóvédelmi Osztály

3525 Miskolc, Városház tér u. 1.

Tel: +36 46 512 971

email:  fogyasztovedelem@borsod.gov.hu

(c) Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Gazdasági Kamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1

Tel: +36 46 328 539

Honlap: bokik.hu

A szolgáltatással kapcsolatosan személyes adatok kezelésére is sor kerül. Az adatkezelés szabályait a Nonstop Taxi Adatkezelési Szabályzata tartalmazza (www.nonstoptaxi.hu), amely a jelen ÁSZF részének minősül. Amennyiben az adatkezelési szabályokat nem fogadja el, adatait ne adja meg a Nonstop Taxi részére!

6.4 A jelen ÁSZF 2017. október 10. napján lép hatályba.

6.5 A Nonstop Taxi egyoldalúan jogosult az ÁSZF megváltoztatására, azzal, hogy a már megkötött szerződésekre a megkötéskor hatályos szerződési feltételek vonatkoznak.